wtorek, 28 kwietnia 2015

Kawałek nieba na języku czyli Kasza jaglana z bananem i kakao :)

Długo nie mogłam się przełamać bo kasza kojarzy mi się głownie z dodatkiem do obiadu. A jeszcze żeby na słodko? No nie! Jednak zachęcona wieloma przepisami spróbowałam...i przepadłam :) Kasza jaglana z dodatkami, na słodko, jest naprawdę pyszna. Jest świetną alternatywą dla zwolenników porannej owsianki. Koniecznie spróbujcie!

Na jedną porcję potrzebne będą:
3/4 szklanki mleka
3 łyżki kaszy jaglanej
Mały banan
Łyżka kakao
Cynamon do posypania

Przygotowanie:
Kasze przelewamy gorącą wodą. Następnie gotujemy ją na mleku, na małym ogniu, ok 20 minut, często mieszając. Po tym czasie dodajemy kakao i rozgniecionego banana, mieszamy i gotujemy jeszcze 5 minut. Podajemy udekorowane plasterkami banana i posypane cynamonem. 


Kasza jaglana na słodko nadaje się zarówno na śniadanie jak i w mniejszej porcji na deser. Jeśli nie masz rano czasu na przygotowanie, zrób ja dzień wcześniej a rano tylko odgrzej w mikrofalówce.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz